پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
علاقه مندان به سینمای هالیوود و دانلود فیلم خارجی
نوشته شده در سه شنبه 6 ارديبهشت 1401
بازدید : 693
نویسنده : امین پارسیان

ظهور هالیوود و دانلود فیلم جدید به صورت رایگان

"تاریخ هالیوود" به اینجا تغییر مسیر می دهد. برای تاریخچه محله لس آنجلس، به هالیوود، لس آنجلس  تاریخ مراجعه کنید.

لورل و هاردی با لوپه ولز در مهمانی هالیوود (1934)

محصول سال 1908 شرکت پلی‌سکوپی سلیگ به کارگردانی فرانسیس باگز و با بازی هوبارت باسورث اولین فیلمی بود که در سال 1907 در لس‌آنجلس فیلم‌برداری شد و در سال 1957 پلاکی توسط شهر در فروشگاه پرچمدار Dearden رونمایی شد. در نبش خیابان اصلی و خیابان هفتم، به نشانه فیلمبرداری در سایت زمانی که یک خشکشویی چینی بوده است. بیوه Bosworth پیشنهاد کرد که شهر تاریخ و مکان را اشتباه گرفته است، و این فیلم در واقع در ونیز مجاور فیلمبرداری شده است، که در آن زمان شهری مستقل بود. Boggs' In the Sultan's Power، همچنین با بازی Bosworth، اولین فیلمی است که به طور کامل در لس آنجلس فیلمبرداری شد، با فیلمبرداری در خیابان های 7th و Olive در سال 1909.

جنگ‌های ثبت اختراع فیلم در اوایل قرن بیستم به گسترش شرکت‌های فیلم‌سازی به سایر نقاط ایالات متحده، خارج از نیویورک کمک کرد. بسیاری از فیلمسازان با تجهیزاتی کار می کردند که حق استفاده از آنها را نداشتند. بنابراین، فیلمبرداری در نیویورک می تواند خطرناک باشد زیرا نزدیک به دفتر مرکزی شرکت ادیسون و نزدیک به عواملی بود که شرکت قصد داشت دوربین ها را ضبط کند. در سال 1912، اکثر شرکت های بزرگ فیلم، به دلیل آب و هوای مساعد منطقه در طول سال، تأسیسات تولیدی را در جنوب کالیفرنیا در نزدیکی یا در لس آنجلس راه اندازی کردند.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: